Telefon bezpieczeństwa od 2013 roku w pełni zintegrowany z Polskim Systemem Informacji Turystycznej

  • Drukuj

1 czerwca rusza Telefon Bezpieczeństwa dla turystów, który w tym roku został po raz pierwszy zintegrowany z Polskim Systemem Informacji Turystycznej. W godzinach 8-22, od 1 czerwca do 30 września, do dyspozycji turystów zagranicznych będzie Contact Center, w którym w razie potrzeby będzie można uzyskać zarówno pomoc w nagłych sytuacjach (np. zagubienia paszportu), jak i wszelkie informacje dotyczące atrakcji turystycznych, noclegów, etc.

Wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Komendy Głównej Policji oraz Urzędu ds. Cudzoziemców, stanowi niezwykle istotny element Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Podpisane przez ww. instytucje w dniu 23 maja 2013 roku porozumienie przewiduje ich współpracę w tym zakresie do 2016 roku.

Informacja prasowa, 23 maja 2013 r., konferencja prasowa „Rusza Telefon Bezpieczeństwa dla Turystów Zagranicznych” (do pobrania)